18 Şubat 2009 Çarşamba

Nisastali kurabiye


Bu kurabiyenin tarifini yaklasik 2 aydir bekliyorum.Resim elimde fakat tarifi sevgili Ozlem den nihayet alabildim.Cok lezzetli bir kurabiye ben yemeye doyamadigimi hatirliyorum :)

Malzemeler:
200 gr(2 paket)misir nisastasi
1 su bardagi tozseker
1 paket margarin
2 yumurta(birinin akini ayirin)
1 paket kabartma tozu
1 bardak un
2 yemek kasigi kakao
1 su bardagi hindistan cevizi

Yapilisi:
1-Kakao ve hindistancevizi disindaki butun malzemeleri karistirarak kurabiye hamurunu hazirlayin.
2-Hamuru iki parcaya ayirin fakat parcanin teki digerinden biraz daha fazla olsun.Bu fazla olan hamura kakaoyu katip yogurun.
3-Kakaolu hamurdan yuvarlak toplar hazirlayin.Beyaz hamurdan da parcalar alarak elinizle acin ve icine top yaptiginiz kakaolu hamuru yerlestirin.Kapattiginiz kismi alta gelecek sekilde tepsiye dizin.
4-Uzerine yumurt aki ve bol hindistancevizi serpin.Afiyet olsun

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Edacim bebekle de olsa bir seyler yapıyorsun ne guzel. Senin bu kurabiyeni deneyecegim. nisastali kurabiyeler cok guzel oluyor. Bende de buna benzer mantar kurabiye tarifi var. Biz de ona bayiliyoruz. Belki biliyorsundur. Opuyorum
Guniz.

Adsız dedi ki...

Tesekkur ederim Gunizcim..Evet mantar kurabiyeyi biliyorum cok severim daha once yapmistim ama resimlerini cekememisim bir gun onu da deneyecegim sevgiler