7 Nisan 2009 Salı

Nutellali pasta


Davet menusunden elimde kalan tarifleri teker teker eklemeye calisiyorum.Bu pastayi cok severek yapiyorum cok hafif ve sunumu cok guzel bir pasta oldgu icin tercih ediyorum..Daha once de bircok defa denedigim icin her defasinda bir puf noktasi buluyorum.Tarifi Hatice'den...


Malzemeler:
400 gr-2 paket kedidili biskuvi
1 kahve fincani ilik su
1 yemek kasigi neskafe+1 tatli kasigi suttozu
2 poset krem santi
1 su bardasi sut
1 kucuk kavanoz nutella*
1 paket labne peyniri
Kakao

*Nutellanin bir kismini ayiriyoruz.

Yapilisi:
1-Oncelikle 26 cm lik kelepceli kalibi tamamen strec film ile kapliyoruz.Ilik su ile kahveli karisimi karistiyoruz.Suyun sicak olmamasi gerekiyor,yoksa biskuviler kirilabiliyor.
2-Kedidili biskuvileri ilik kahveli suya batirip cikariyoruz,kalibin etrafina ve bir katta zeminine dosuyoruz.
3-Bir kapta krem santi ile soguk sutu cirpiyoruz.Icine bir paket labne peynirini ve nutellanin yarisindan biraz fazla kismini katiyoruz.Nutellanin hepsini katinca tadi biraz agir geldigi icin ben bir kismini ayiriyorum.
4-Bir kat krema bir kat biskuvi seklinde pastayi tamamliyoruz,ara katlarina kakao ekleyebilirsiniz.
5-En ust katina da kakao -dilerseniz damla cikolata-ekleyebilrsiniz.Buzdolabinda bir gece bekletip,kurdele ile baglayarak servis edin.

Hiç yorum yok: