18 Ocak 2009 Pazar

Un kurabiyesi


Bu tarifi cok severek yapiyorum yarim saatte hem hamuru hazirliyor hem pisiriyor hem de yiyebiliyorsunuz.Tarifi portakal agaci sitesinden almistim.Bu kurabiyeyi yapmaya basladiktan sonra diger un kurabiyesi tariflerinizi unutacaksiniz.Afiyet olsun.
Malzemeler;

1 paket margarin-Ben teremyag kullandim
1 kahve fincani siviyag
3 yemek kasigi pudra sekeri-Ben daha tatli sevdigim icin 5 kasik koydum
4 yemek kasigi bugday nisastasi
1 cay bardagi pudra sekeri
Yesil fistik ici
Aldigi kadar un

Yapilisi:
1-Margarini,siviyagi,pudrasekerini krema kivamine gelene dek yogurun.Nisasta ve unu ekleyerek yogurmaya devam edin.Sert bir hamur olmayacak cok rahat sekil verilebilir bir kivamda olacak.Elinizde sekil verip,fistikla susleyin.180 c' de beyaz kalana dek pisirin.Pudra sekeriyle susleyin.

3 yorum:

Unknown dedi ki...

Merhaba Edacım,

Tarifi denedim gerçekten çok güzel oldu.Unkuabiyesi her zaman tutmaz ama bu harika,Ellerine sağlık canım.Bu arada sende Tiremisu tarifi var mı?Benim yıllar önce aldığım ve severek yaptığım bir tarif vardı fakat şimdi bulamıyorum onu,eğer sende varsa yazarsan çok mutlu olurum.

Sevgiler,

İdil

Eda dedi ki...

Afiyet olsun canim gercekten cok lezzetli bir kurabiye ecenin dogumgunu icin tekrar yaptim bu aksam:/) Tiramisuyu gecenlerde yaptim ama resimleri kotu cekince ekleyemedim senin icin yapip eklerim birgun opuyorum

Unknown dedi ki...

Saol Edacım.Ecenin geçmiş doğum gününü kutlarım.Allah sağlıklı ve sizlerle birlikte mutlu bir ömür nasip eder inşallah.Bu arada her gün giriyorum senin bloğuna,alışkanlık yarattı bende :)
Sizleri çok öpüyorum şekercim.