22 Aralık 2008 Pazartesi

Renkli patates salatasi


Merhaba,
elimde bircok tarif ve resim birikmesine ragmen kucuk yaramazin yuzunden siteyi guncelleyemiyorum.Bu tarifte 3 hafta once gelen arkadas grubum icin yaptigim patates salatasi tarifi.Hem lezzeti hem de gorunumu cok guzeldi cocuklarinda yiyecegi keyifli bir aperatif olabilir.

Malzemeler:
1 kg kucuk haslamalik patates
2 adet havuc
5-6 adet pancar tursusu
Yarim demet dereotu
4-5 dal tazesogan
2 yemek kasigi mayonez
1/2 limon suyu
Suzme yogurt
Tuz.karabiber,pulbiber

Yapilisi:
1-Patatesleri haslayip soyalim.Tuzu,karabiberi,limon suyunu ve mayonezi ilave edip karistiralim.3 esit parcaya bolelim.
2-Patatesin bir kismina rendelenmis havuc,diger kismina kucuk dogranmis dereotu ve tazesogan,ucuncu kismina ise rendelenmis pancari ekleyelim.
3-Sekilli bir kaliba tercih sirasina gore bu karisimlari teker teker dokelim.En ustunu de suzme yogurt ve pulbiber,nane ile susleyelim.

3 yorum:

Nukhet dedi ki...

Edacım

O ne guzel bir pembe öyle ılk gorunce gıda boyası kullandın zannettim. Ellerine sağlık tatlım. Çocukları da öpüyorum

Eda dedi ki...

Sagol Nukhetcim bende cadilari opuyorum

Unknown dedi ki...

şimdi bende deniyorum hayatım bu salatayı.görünüş süper bayıldım.ellerine sağlık :)